söndag, oktober 15, 2006

Ny layout

Tyckte det var dags att ändra layouten på hemsidan lite. Så jag smällde till med en ny färg och en ny bild. Det är alles! Det är ungefär så mycket som jag kände för att göra idag. :-) Det är inte klokt hur lat jag har blivit när det gäller hemsidan. Jag har ingen som helst energi för den, men det kommer så småningom kanske.

Något helt annat som jag hellre lägger energi på är att skicka in jobbansökningar. Det finns inte ett enda info-jobb i Västra Götaland, men det är kanske dags för oss att flytta på oss lite grann. Ja, kanske ända ner till Karlskrona eller till Halmstad. Det spelar egentligen ingen roll vart, för jag tror att jag kommer att trivas vart än jag flyttar. För inte tänker jag gå arbetslös så fort mitt vikariat går ut i december. Det har jag ingen som helst lust med. Nåja, den som lever får se.